poniedziałek, 2 lipca 2012

Zawieszam.

ZAWIESZAM BLOGA.



Jestem absolutnie załamana. Wydaje mi się, że zwyczajnie źle piszę i dlatego brakuje komentarzy. W porównaniu z moimi innymi blogami, ten jest katastrofą, pod względem waszego komentowania. Nie chcę was do niczego zmuszać, najwyraźniej przeliczyłam się z zakładaniem tego bloga, skoro czytelnicy mnie zwyczajnie opuścili. Dziwnie się przez to czuję, chyba będzie lepiej jeśli na jakiś czas dam sobie spokój. Miałabym do was prośbę - napiszcie mi co jest tu nie tak, bo skoro brakuje waszych opinii, to coś źle musi być. Bloga zawieszam na jakieś dwa, może trzy tygodnie. Poza tym są wakacje, chyba muszę do wszystkiego odpocząć. Jeśli chcielibyście się ze mną skontaktować, piszcie na moje Gadu, albo Twittera. 
Oczywiście, wasze blogi czytać będę nadal. Co do tego nie ma żadnych wątpliwości.


NAJNOWSZY ROZDZIAŁ NA DOLE.
Trzymajcie się i pozdrawiam Cappy ♥

27 komentarzy:

  1. szkoda ale rozumiem.
    powinniście komentować ta dziewczyna ma talent
    wstydźcie się

    OdpowiedzUsuń
  2. endless_love2 lipca 2012 20:24

    Boże, bardzo cię przepraszam, że wcześniej nie komentowałam, twój blog jest naprawdę cudowny, chyba najlepszy jaki do tej pory czytałam, mówie bez żadnej ściemy, naprawdę super piszesz, mam nadzieję, że do niego wrócisz... P.S. Obiecuję, że jakby co następne będę komentować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że mało osób komentuje tego bloga. On jest na prawdę zajebisty. Ja wcześniej też tego nie robiłam, ale po prostu nie chciało mi się, zwłaszcza, że już dałam tyle komentarzy. Jeśli to ma cie ucieszyć, to będę się starała teraz komentować wszystkie twoje posty.
    Piszesz na prawdę bosko. Już nie mogę się doczekać co dalej wydarzy się w pokręconym życiu Weroniki i Nialla. Na prawdę bardzo cię przepraszam za brak komentarzy z mojej strony. Obiecuję poprawę. Będę już grzeczna xd
    Szkoooooooda :c
    Ale i tak:
    Łejtam na nexta ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Powinnaś się właśnie cieszyć, że ktokolwiek komentuje :) może masz po prostu zbyt mały rozgłos, choć muszę przyznać, że ten blog nie jest twoim najlepszym, ale i tak ciekawy
    Nie poddawaj się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wychodzi na to, że nie potrzebnie wkładam w to wszystko tyle serca, skoro i tak mi to nie wychodzi. Trudno, nie we wszystkim jest się najlepszym. Poza tym ten blog ma o wiele więcej przemyśleć i refleksji głównej bohaterki - nie wszystkim jest na rękę to, że trzeba trochę pomyśleć. Przykro mi z tego powodu, ale nic na to poradzić nie mogę niestety.

      Usuń
  5. bardzo żałuję, że to robisz aczkolwiek jest to twoja decyzja i rozumiem ją.
    od początku czytałam twojego bloga i nawet jeżeli czegoś nie skomentowałam uważam go za wspaniałego.
    Mimo wszystko będę tu wpadła z nadzieją, że moim oczom ukaże się rozdział 6

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda że zawieszasz tego bloga, ponieważ uważam że świetnie piszesz. Mam nadzieje że szybko powróci ci wiara w siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Żałuję,że zawieszasz, a opowiadanie wcale nie jest gorsze od twoich innych blogów. Owszem jest tutaj więcej opisów niż dialogów, ale to nie pogarsza tego bloga. Weź też pod uwagę, że zaczęły się wakacje i dużo osób nie ma, bo są na wyjeździe. Cóż mam nadzieję, że jednak nie zawiesisz tego bloga, bo jestem naprawdę ciekawa co dalej. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. strasznie mi przykro że zawieszasz bloga. ;(
    ehhhh. smutno mi z tego powodu, a w blogu nie ma nic absolutnie do poprawy ! wszystko jest super. <3
    nie zawieszaj na tak dlugo. ;c
    przepraszam ze zazwyczaj nie komentuję, poprawię się!

    OdpowiedzUsuń
  9. dokładnie blog jest super i moim zdaniem nie ma czego poprawiać. szkoda że go zawieszasz ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. To opowiadanie było jednym z tych, które czytałam najchętniej, wyczekiwałam cały czas nowych rozdziałów. Sama wiem, po sobie, że brak opinii czytelników jest dobijający, lecz myślę, że bardzo szybko wrócisz i znów będzie dobrze. ;)
    Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. No bez takich ...
    Proszę nie zawieszaj :**
    Uwielbiam tego bloga ;)
    Piszesz genialnie, proszę nie rób tego ;*
    A jeśli już musisz, to mam nadzieje że szybko zmienisz co do tego zdanie ;)
    Pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem załamana! Jak to zawiaszasz bloga?!?
    STRASZNE!

    OdpowiedzUsuń
  13. To co ci powiem może będzie trochę niegrzeczne, a nawet nie sympatyczne, ale na pewno nie w złej wierze: GŁUPIA Jesteś! Jak możesz mi coś takiego zrobić?! Ten blog, jest równie wspaniały jak poprzedni!! Powinnaś posłuchać, ja nie rzucam słów na wiatr. Kocham twój styl, a uwierz rzadko mówię, że coś kocham ( przynajmniej jeśli chodzi o blogi). Nie zniechęcaj się.! Mała ilość komentarzy? To dopiero początek na tym blogu, poczekaj aż czytelnicy przekonają się do nowej ty. Ja też to przechodziłam i uwierz mi, że będzie tylko lepiej. Masz mnóstwo talentu, więc nie marnuj go przez te dwa tygodnie, rusz swoje cztery i nie każ mi czekać! Bo się wkurzę i dowiem się gdzie mieszkasz.. Tak to jest groźba!
    No, wiem, że raczej nic nie wskóram, bo to ty decydujesz, ale mam nadzieje, że zdanie czytelników cię choć trochę rusza ^^ I, że szybko zobaczymy nowy post.;))
    Do następnego.;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kobietoo. Błagam Cię. Przecież większości osobom, które czytają, po prostu nie chce się pisać komentarzy. I tyle. Takie jest moje zdanie. Nie zwracałabym tak bardzo uwagi na komentarze, póki rośnie liczba wyświetleń..
    A opowiadanie jest genialne.

    OdpowiedzUsuń
  16. nie, nie, nie..nie zawieszaj tego bloga. jest genialny. jak dla mnie fajnie się czyta, rozdziały są długie co jest plusem. strasznie mi się podoba każdy rozdział ;) proszę pisz dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  17. NIE ZAWIESZAJ, PISZ DALEJ!
    <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie zawieszaj błagam bo nie wiem co zrobię zamknę się w pokoju ogłosze strajk głodowy i bede tam suiedziała z laptopem dopuki nie napiszesz :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
    Całuje :************************************

    OdpowiedzUsuń
  19. Cześć. Właśnie zaczęłam czytać twojego bloga, i teraz śmiało mogę przyznać, że jest moim ulubionym. Fajnie, że są refleksje głównej bohaterki i że nie jest to opowiadanie schematyczne (tj. bohaterka zakochuje się w jednym z zespołu, on w niej też, ona jest bogata ma wszystko, od razu są razem i wszystko kończy się dzieckiem). Naprawdę szkoooooda, że zawieszasz :/
    Ale mam nadzieję, że wiara twoja wiara w ciebie powróci :) Bo naprawdę świetnie piszesz.

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że zawieszasz bloga. Morze przez te dwa, trzy tygodnie
    uświadomisz Sobie, że to świetny blog i wspaniałe opowiadanie.
    Czekam na Twój powrót <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Tu nie jest nic a nic źle, muszę ci przyznać, że nie lubiłam za bardzo 1d a dzięki twojemu blogowi zaczełam ich dostrzegać. Pisz dalej1

    P.S.Obserwuję,zrobisz to samo? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. chyba Cię jajka swędzą -.- odwieś go ! :D zajebiście piszesz , nie komentowałam ale cały czas czytałam ! wznów go ! teraz mnie tu nie zabraknie !
    +wbij też do mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba piszesz też dla siebie, prawda? Nie tylko dla innych? Bądź pewna siebie! U mnie też póki co mało komentarzy, ale piszę dalej i cierpliwie czekam! Weź też pod uwagę, że nie wszyscy czytelnicy zawsze komentują. Niektórym się po prostu nie chce. Mam nadzieję, że szybko pojawi się następny rozdział.
    http://five-directions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Proszę Co ?!
    Droga i utalentowana Cappy .
    Wydaje mi się, że jesteś na tyle mądra i dorosła, że rozumiesz, że każdy blog ma prędzej, czy później złe dni. U mnie nie jest w cale lepiej na pierwszym blogu. Ludziom najzwyczajniej nie chce się komentować i czytać, a już na pewno nie w wakacje. Mimo tego piszę, bo to robię też dla siebie. Rozumiem to, że chcesz mieć wakacji i odpocząć, każdemu się należy, ale nie zawieszaj tylko dlatego, że statystyki upadły. Przecież to ci w niczym nie pomoże, a wręcz przeciwnie. Dobrze wiemy wszyscy " pisarze " ( że to tak ujmę ), że stali czytelnicy będą czytać i to jest pewne. Ja nie wchodziłam na twoje blogi, bo mi się od razu internet wyłączał, nie mam pojęcia o co chodzi. Dziś weszłam i jest jak najbardziej dobrze, wykluczając to, że własnie zawiesiłaś bloga, którego kocham !
    On bardzo mi przypomina pierwszego, aż miałam ciarki jak czytałam. Na prawdę... Nie rób tego... A jak już masz to robić, to nie dlatego, że są niższe statystyki, ale dlatego, że chcesz sobie zrobić przerwę od blogowania. Zrób to dla siebie i stałych czytelników, Cappy.
    Jestem tego pewna, że wiesz, że my Cię kochamy i zawsze będziemy z tobą, osobiście obiecuję w swoim imieniu ! . <33
    Życzę ci zatem dużo weny i dobrego samopoczucia, bo od tego zależy to, czy ten blog będzie kontynuowany ... <33
    Pozdrawiam zatem i oczywiście czekam na nn rozdział ! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Proszę nie kończ pisać ten blog jest świetny. Plosee pisz dalej!!!!

    OdpowiedzUsuń